بازاريابي سيستم همكاري در فروش لباس يا افيليت ماركتينگ مطالعه و مديريت روابط در تبادلات است. بازاريابي همكاري در فروش فرايند شناسايي ، پيشبيني و تامين نيازها و خواستههاي مشتري است. از آنجايي كه از سيستم همكاري در فروش براي جذب مشتريها استفاده ميشود، اين فعاليت از اجزاي اصلي مديريت كسب و كار و بازرگاني محسوب ميشود. ممكن است بازاريابها محصولي را به كسب و كارهاي ديگري بفروشند، كه به آن بازاريابي كسب و كار به كسب و كار ، يا اينكه محصول را مستقيماً به مصرفكنندهها بفروشند كه به آن بازاريابي افيليت مي گويند
- دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ ۱۹:۱۰ ۲۳ بازديد
- ۰ نظر